אובדן כושר עבודה

אינך מסוגל לעבוד עקב מחלה או תאונה? תביעתך נדחתה על ידי חברת הביטוח? טענו שאתה יכול לחזור לעבודה או לעיסוק סביר אחר?
12 שנות ניסיון
משרד עורכת הדין רנין מתמחה בתחום.
בהתנהלות מקצועית ונכונה, עו"ד מומחה יאפשר קבלת גמלה חודשית קבועה, לה אתם זכאים, לעיתים גם ללא הגשת תביעה לבית המשפט.

כאשר פוליסת הביטוח כוללת כיסוי ביטוחי המיועד למצבים של אובדן כושר עבודה (מלא או חלקי), אתם זכאים לתגמול חודשי בסכום עליו הוסכם מראש.
לכאורה, קבלת הפיצוי החודשי עבור אובדן כושר עבודה אמור להיות הליך פשוט, קל ומהיר אך בפועל חברות הביטוח עושות כל שביכולתן להימנע מתשלום או לצמצמו תוך שהן מעלות טענות מטענות שונות, כאשר הטענה העיקרית בה הן עושות שימוש היא הטענה שהמבוטח אינו נמצא באובדן כושר עבודה כהגדרתה בפוליסה.
הנתונים מוכיחים כי תביעת ביטוח בסיוע עו"ד מומחהמגדילה את סיכויי התביעה ואת גובה הפיצוי.

משרד עו"ד רנין סואלחי דיבסי, המנוסה בתחום תביעות ביטוח, יסייע לך להשיג את הפיצוי המגיע לך.
כמי שייצגה למעלה מעשור חברות ביטוח אל מול תובעים, וכיום מייצגת לקוחות בתביעות נגד חברות ביטוח, ייחודה של עו"ד  רנין סואלחי דיבסי הינו הכרות מעמיקה עם דרך "פעולתן" ו"חשיבתן" של חברות הביטוח והפועלים מטעמן. משרדנו פועל להשגת הפיצוי המקסימלי לו הנך זכאי על ידי תשלום פיצוי חודשי באופן שוטף, תשלום חד פעמי או תשלום חלקי, כמובן כל מקרה לגופו. איני מרפה עד להשגת פיצוי מרבי ללקוח והבטחת עתידו הכלכלי.

איני מרפה עד להשגת פיצוי מרבי ללקוח והבטחת עתידו הכלכלי.

התקשר עכשיו