ביטוח לאומי

הניסיון שלי מלמד כי רבים הפונים לביטוח הלאומי באופן עצמאי , לרוב לא משיגים את התוצאה המקווה. חלקם מתייאשים כבר בהתחלה ומשלימים עם דחיית תביעתם, חלקם מנסים לנהל מאבק פרטי מול הביטוח הלאומי באמצעות הגשת ערר וחלקם פונים לעו"ד על מנת שינסה לתקן את המצב שנוצר. הדבר נובע מחוסר ידע וניסיון, כאשר אדם מגיע לוועדה רפואיות מבלי שיתכוננו נחרץ גורלו.

מי זכאי לממש את זכויותיו במוסד לביטוח לאומי?

• עובד שנפגע בזמן העבודה, חלה במחלה הקשורה למקצוע בו הוא עובד או שהיה מעורב בתאונה בדרך לעבודה או ממנה ונגרם לו נזק גוף, זכאי לממש את זכויותיו ולהגיש הודעה על פגיעה בעבודה ותביעה לקביעת דרגת נכות מעבודה למוסד לביטוח לאומי.
  • אדם שעקב מצבו הבריאותי איבד את כושר העבודה שלו באופן מלא או חלקי, זכאי להגיש תביעת נכות כללית למוסד לביטוח לאומי.
  • אדם שהפך לסיעודי ותלוי בעזרת הזולת, זכאי להגיש תביעת לגימלת סיעוד למוסד לביטוח לאומי.

למה כדאי להגיש תביעה בעזרת עו"ד המתמחה בביטוח לאומי?
הגשת התביעה למוסד לביטוח לאומי דורשת מומחיות ספציפית. הגשת תביעה ללא עו"ד מומחה עלולה להביא לדחייתה או לסיומה בתוצאה שאינה משקפת את מצבו האמיתי של התובע. לניסוח התביעה וצירוף המסמכים המתאימים יכולה להיות השפעה מכרעת על סיכויי ההצלחה והיא אף משפיעה לעיתים על תהליכים אחרים (כמו תביעות נזיקיות במקרה של תאונות עבודה או תאונות דרכים).
חשוב להתייעץ עם עו"ד המתמחה בביטוח לאומי טרם הגשת התביעה. הגשה נכונה של מסמכי התביעה, וליווי מקצועי בוועדות הרפואיות של המוסד לביטוח לאומי, מגדילים משמעותית את סיכויי התביעה וקבלת אחוזי נכות המשקפים את מצבו האמיתי של הפונה

למשרדנו ניסיון רב בייצוג לקוחות בתביעות למימוש זכויות במוסד לביטוח לאומי, בליווי לקוחות לוועדות הרפואיות השונות של המוסד לביטוח לאומי ובייצוגם בבית הדין לעבודה. אנו עובדים עם מיטב המומחים בתחומי הרפואה השונים, כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור לקוחותינו.

משרדנו פועל להשגת הפיצוי המקסימלי לו הנך זכאי על ידי תשלום פיצוי חודשי באופן שוטף, תשלום חד פעמי או תשלום חלקי, כמובן כל מקרה לגופו.
איני מרפה עד להשגת פיצוי מרבי ללקוח והבטחת עתידו הכלכלי.

התקשר עכשיו